Sentiment en trend
Als kind knipten veel van ons al plaatjes uit een speelgoedcatalogus van speelgoed dat we graag wilden hebben. Dit illustreert perfect wat magazines kunnen bereiken: je laten wegdromen en tegelijkertijd belevenissen en verhalen dichterbij brengen. Dat laatste letterlijk, omdat je er zo lekker doorheen kunt bladeren en ezelsoortjes kunt vouwen aan pagina’s die je makkelijk terug wilt vinden. Het bladeren in een magazine staat voor me-time. Iets dat in de snelheid van de huidige maatschappij steeds meer een plaats krijgt.
Hybride marketing: van offline naar online
Tijdschriften trekken dus nog steeds. Maar kun je er hetzelfde mee bereiken als online platforms? Jazeker! Een gedrukt tijdschrift, corporate brochure of medewerkers magazine kan dezelfde call to action bevatten als websites. Niet in de vorm van een ‘koop hier item X’ button maar in de vorm van een dynamische QR-code. Het voordeel van een dynamische QR-code is dat je er een bedrijfslogo in kunt verwerken en dat je de URL waar naar gelinkt wordt, achteraf weer kunt veranderen. Zo blijft een magazine altijd een actueel naslagwerk en sluiten drukwerk campagnes naadloos aan op online marketing campagnes.
Meer weten over de mogelijkheden die magazines, brochures en ander printwerk bieden?
Neem contact op met info@pppi.nl.
Sentiment en trend
Als kind knipten veel van ons al plaatjes uit een speelgoedcatalogus van speelgoed dat we graag wilden hebben. Dit illustreert perfect wat magazines kunnen bereiken: je laten wegdromen en tegelijkertijd belevenissen en verhalen dichterbij brengen. Dat laatste letterlijk, omdat je er zo lekker doorheen kunt bladeren en ezelsoortjes kunt vouwen aan pagina’s die je makkelijk terug wilt vinden. Het bladeren in een magazine staat voor me-time. Iets dat in de snelheid van de huidige maatschappij steeds meer een plaats krijgt.
Hybride marketing: van offline naar online
Tijdschriften trekken dus nog steeds. Maar kun je er hetzelfde mee bereiken als online platforms? Jazeker! Een gedrukt tijdschrift, corporate brochure of medewerkers magazine kan dezelfde call to action bevatten als websites. Niet in de vorm van een ‘koop hier item X’ button maar in de vorm van een dynamische QR-code. Het voordeel van een dynamische QR-code is dat je er een bedrijfslogo in kunt verwerken en dat je de URL waar naar gelinkt wordt, achteraf weer kunt veranderen. Zo blijft een magazine altijd een actueel naslagwerk en sluiten drukwerk campagnes naadloos aan op online marketing campagnes.
Meer weten over de mogelijkheden die magazines, brochures en ander printwerk bieden?
Neem contact op met info@pppi.nl.